huh lame benor rase nye x layan my blog nie..emm aku x thu nk post ape..tp aku sje je nk sharing dgn korg sal hdup sy skrg...
kwn2..
hdup ni pelik kan?dlu aku x suko belajar kimia, sek men asyik2 dpt result rndh je dlm sbjek kimia...tp alih2 msuk u dpt kos kimia..pelik kan?? lps tu msuk u aku x suka msuk lab..mmg sgt x suka bt experiment sbb experiment ni kena teliti..aku bkn ore yg jns teliti..tp hakikat nye kos aku mmg wjib la bt experiment..chemist kan..pelik kan?? lps tu skrg kt prktical kena blajar sal environment analysis plus skit2 sbjek seperation techniq..dh la dlu sbjek ni la yg plg aku benci n dpt result rndh..siap kena repeat lg..pelik kan??...issh aku pn x fhm dgn kehidupan nie..yg aku thu berdoa utk yg terbaik..tu jer... ok jom layang gambor2 yg sempat aku ambk spnjg sbln mnjadi praktical student..
1) di kawasan plant..sbnrnye kaw ni adlh lrgn bw fon n kamera..jika sabit kesalahan dnda rm1000 n 3 sebatan..tp sy kan degil...huhu tgu en mizi lmbt sgt dk check bod....jd sy pn ambk la gmbr..
2) ni di kawasan cogen..kaw untuk ambl sample...
haaa..yg my rmh sewa..ni lalauan ke dapur..kiri knan tu single room...
yg ni separuh ruang tamu...kaw ke master room...
yg ni master room...
yg ni ruang tamu btul..tmpt tgk tv..blh tahan kn rmh aku..hrga pon blh thn rm220/month.. siap ada wireless free, tv,mesin bsuh,peti, air condition lg...
yg ni x der kena mengena dgn yg hidup atau yg mati...hehe si comey rmh aku..
5 comments:
peh!!! bes gle tpat kau.. aku nk amek gmbr kilang aku pn xslera.. serba serbi kurg.. sabo je r..
meowwww... sebenarnyer aku la kucing jelmaan kat umah ko tu... meoowww.. meowww... ahahahaha
haziq: dont judge the book by its cover..luar je elok tu..dlman aku siapa y tahu..hehe
burn: tkut nye sy..hik3
kelas gitu umah kah..comey2..hehedg
anonymous said ni sapo?? hanan ko??
Post a Comment