slps itu, aku trus naik ke blik.aku keseorangan d blk krn semua rumetku tiada.aku kemas2 skit bilik yg agk brsepah.slps itu aku mnuju ke lptopku utk melihat apa prkmbngan d fb n brita hr ini. aku lyn harian metro online je.yg len aku x lyn sgt.tapi hr ni agk sedih.x thu knp.mgkin sbb lme dh aku x caling mak aku.emm my mom nt mlm2 skit anakmu call deh.huhu bermonologku sndirian.
emm slps itu aku capai krts n pen utk tls krj aku.fuh byk jgk krj yg prlu aku siapkan. slps itu kmalsan mula menguasai dri.tp kugagahi juga demi mse depan.tp aku blm bt lg krj ni..waa bile nk stat ni..byknye krj..emm apa lg aku pn trus ke my blog..ha d blog ni la mse utk aku menulis walaupn aku tls bnde2 yg x de mnfaat sgt..sory la kwn2 dlu sy nk jd pnceramah mcm ustazah bhyah tp sy x lyk..huhu
em oklah tata jmp lg. aku nk g mndi..hehe....
ni picture aku msse aku muda2 dlu...msh kururs lg..hehe sje je ni nk promote gmbr nie..jgn marah ye kwn2..
2 comments:
kurus seyyy, jelezzz..kekeke...waaa...mmg byk nau kejenye..huhuhuhuhu..chaiyok2..moh le kite siapkan ye..hehehehe
gilerrr kah.. kurussss, weee..
Post a Comment